Beccys 2.0 - Tävling - Bästa designbloggen

Tävling - Bästa designbloggen

2013-10-24 ♥ 23:51

 
(Ps. Avslutas varje fredag! :D)
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

sv: oj, kära nån, who knows... Jag har inte gjort min design själv nämligen, länk till adaras finns i min sidomeny :)

#2 / / Amanda:

sv: jag va fem år när jag började med teater, jag tror det var för att min mamma var teaterpedadgog när jag va liten

#3 / / Carolina Thoor:

Ja gört. Nej jag har inte hunnit göra det, ska testa i helgen igen för skoj skull :)

#4 / / Nora:

Sv; Nej inget speciellt men typ pengar :) Själv? :D !!

#5 / / Hanna:

För att fåglar för mig symboliserar frihet :) så de blev de just dom :D

#6 / / Alva:

Jag är med och har lagt upp ett inlägg på min blogg :)

#7 / / Lina:

Sv. Ja, det är min katt. Hon är en orientaliskt korthår. :-)


Jag prövar att vara med !

#8 / / Lisa Radojewska:

sv; jaha vad kul att du ska börja gymma igen! :)Bra mellanmål att ta med är tex 2 kokta ägg, en kesella med smak, kvarg med musli finns ju att köpa, någon god frukt, energibar, keso med torkade frukter eller nötter (finns att köpa klart) :)
Kram

#9 / / Lisa Radojewska:

sv; jaha vad kul att du ska börja gymma igen! :)Bra mellanmål att ta med är tex 2 kokta ägg, en kesella med smak, kvarg med musli finns ju att köpa, någon god frukt, energibar, keso med torkade frukter eller nötter (finns att köpa klart) :)
Kram

#10 / / Amanda:

jag är med :D

#11 / / Alice:

Jag är gärna med :)
kram

#12 / / Josefine Anerland:

Jag är med! :)

#13 / / Carro:

En klocka, finns på bloggen nu :)

#14 / / emelie andersson:

sv: det ska vara en text på foten, mer vill jag inte säga :) hihi lite hemligt ska det allt vara ;)

#15 / / Sanna J Bizzozero:

Jag vill gärna vara med!! :) ha en bra dag sötis!

#16 / / Nathalie Tegelstam:

- hm svår fråga men jag älskar house musik samt de som ligger på topplistan på spotify typ :) Själv?

#17 / / Julia ;DD:

Jag är med!<3 kram ha en bra dag<3

#18 / / Emma:

Jag är med :))

#19 / / Sandra:

Jag är med :)

#20 / / Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Jag är med!

#21 / / Ella Stork:

jag är med! (om man fortfarande kan hehe :) kram!

#22 / / vanja:

jooo jag vill så vara med :)

#23 / / Evelina Åberg:

Jag är med :)

#24 / / Blubb Svensson:

Kan testa och vara med. :D

#25 / / Belinda Breed:

Jag är med :)

#26 / / HJJONSSON:

I'm in!

#27 / / Elin:

Jag är med! tycker din blogg är sjukt tjusig. Ha en bra dag KRAMIS KRAMIS

#28 / / ADARAS.se - Your blogazine:

Jag är med :)

#29 / / Celine:

Jag är med haha! :)

#30 / / Linnea:

Jag är med :)

#31 / / Erika:

Jag är med! :D

#32 / / Hedvig Gustafsson (dtlc):

Är med! :)