Beccys 2.0 - Tävling för bästa designbloggen

Tävling för bästa designbloggen

2013-11-03 ♥ 19:55

#1 / / Sandra:

Jag är med :)

#2 / / Ella Stork:

jag är med!

#3 / / Blubb Svensson:

Jag är med! :)

#4 / / sannas rum:

Jag är meed :)

#5 / / Lisa:

Jag är med! :)

#6 / / Josefine Andersson:

Amen kul tävling - klart jag är på!

#7 / / Matilda 17 år och rullstolsburen:

Vad kul med en sådan här tävling! Jag är med. :)

#8 / / hannah:

Jag är helt klart med! x

#9 / / Princess Lilla Lii:

Jag är givetvis med !:)

#10 / / Emma Parmlöv:

Jag är mer än gärna med :D Riktigt rolig tävling!

#11 / / HANNA:

Jag är med :)

#12 / / LORISSA LOVEBOMB:

Jag är själv förälskad i min Marvelinspirerade design, så jag vill självklart vara med och tävla!

#13 / / johanna:

Jag är med :)

#14 / / Madeleine:

jag är med :)

#15 / / Jessica:

Jag är gärna med! :) Ha det fint!

#16 / / Elsa Winge:

Vad glad jag blir att du hittade min blogg! Jag är självklart med och tävlar, håller tummarna!

#17 / / Elsa Winge:

Vad glad jag blir att du hittade min blogg! Jag är självklart med och tävlar, håller tummarna!

#18 / / Elsa Winge:

Vad glad jag blir att du hittade min blogg! Jag är självklart med och tävlar, håller tummarna!

#19 / / tinabanck.blogg.se:

Jag testar! ^^ Min design är dock inte klar, men men .. :D

#20 / / Kajsa:

Jag är självklart med. :)

#21 / / Emelie:

jag är med :)

#22 / / Nathalie :

Jag är med :)

#23 / / Violastudios.se / Inspo & Design:

Jag är super gärna med :) Har inte hunnit fixa bland kommentarerna än då designen är relativt ny, men hoppas du har överseende med detta. Kommer fixa de så snart jag kan :) Hoppas du gillar den! Kram

#24 / / Sara:

Jag är med :)

#25 / / Tinell:

Jag är med och tävlar!

#26 / / Sannah Engman:

Jag är gärna med :-)

#27 / / Hanna Tingström:

Jag är absolut med ! Super roligt :D

#28 / / Julia Dragsten:

jag är jättegärna med :)

#29 / / Robin:

Jag är med :D

#30 / / Angie Lakna:

Vore verkligen super kul att vara med. Håller fortfarande på med uppbyggnaden av designen så du vet, allt är inte helt klart ÄN =) Men tack för du uppmärksammade mig ändå.

KRAMAR OCH HA EN SUPER FIN DAG ♥

#31 / / Tova:

Jag är jätte gärna med! :D

#32 / / Melanie:

Jag är absolut med! :D

Håller tummarna! Kramis <3

#33 / / Vardag, Mode, skönhet, tips, musik osv. -:

Jag är med! :)

#34 / / Rebecca Skyllberg:

Jag är med :D

#35 / / jennie:

jag är med

#36 / / Signe:

Jag är med!

#37 / / HJJONSSON:

Jag är med om tävlingen är inte över än hehe!

#38 / / olivia:

jag är supergärna med! :)

#39 / / ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄:

jag är med! :)

#40 / / Lina:

jag är med! :)

#41 / / malin:

jag är med! (:

#42 / / GOTTISH MODE & VARDAG:

Jag är med, roligt :) kram

#43 / / Pandaa:

Jag är med :)

#44 / / frida :) :

Jag är jätte gärna med men tror dock inte jag kommer ha någon chans eftersom min design inte är så jätte bra haha , men håller tummarna ändå! :)

#45 / / Tina :

Jag är med! ;)

#46 / / Felicia:

Jag är med, trots att designen ser bedrövlig ut just nu. Behöver verkligen fixa nya bilder till en snygg header!

#47 / / Eveline Karlsson:

Kul med en lite annorlunda tävling! Är supernöjd med min design och det skulle vara kul att få veta att andra uppskattar den med, jag är lätt med!!

Lycka till allihopa!

#48 / / Izabel:

Jag är med😊

#49 / / amandah carlsson:

Hej! Jag är med! :D kram

#50 / / Carro - en alternativ bloggerska:

Jag är helt klart med (: Kramisar Carro

#51 / / Ida:

Jag är med :)