Beccys 2.0 - Veckans bogg

Veckans bogg

2012-05-21 ♥ 15:10



Jag bruka ju ha dagens blogg men tänkte idag börja med veckans blogg och hoppas ni är taggade på en spännande tävling.^^ Få jag 50 st som är med i tävlingen då kommer jag dra två vinnare. Blir det 100 st som kommentera så blir det 3 vinnare. Osv. Alltså vad blir 150 "jag är med" , då dra jag 4 vinnare. ^^ Ju mer som är med och tävla dessto lättare bli det att vinna. Ni kan tips era vänner som har blogg för att komma priset närmre. Det ökar ingen chans för er men det ökar att fler vinner, vilket kan bli du! :D
#1 / / Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR EVERYDAY:

Jag skulle gärna vilja vara med :D Ha det bäst :D

#2 / / rebecca:

jag är med! :D

#3 / / tilda:

heeej, jag är medddd!!

#4 / / JohannaStyrman<3:



Jag är med!:)

oojohannaoo.blogspot.se

#5 / / Olivia:

Jag är med!

#6 / / SAGA:

sv; har faktist svarat på din fråga i ett lite längre inlägg, tycker den va rätt bra faktist!! kika gärna & kolla svaret :)

kram/SAGAH

http://sagahagmann.blogg.se/?tmp=21183351

#7 / / M I R A H O L G E R S S O N ♥:

sv; gud så kul! gördudå? :)



jag är med!

#8 / / gc:

javisst de lugnt ;D

#9 / / Louise:

jag är med

#10 / / Beatrice Jakobsson (foto):

jag är med!

#11 / / Emy Rydén:

Jag är med :)

#12 / / adela:

är med ;)

#13 / / MissLie - Fucked up:

Hallå där. Absolut! Jag är med! :)

#14 / / MichelleoAmanda:

Jag är med :)

#15 / / Erika!:

Klart att man ska vara med! :) <3 Kram, ha det bäst!

#16 / / martina:

sv; jag är från Dingle, det ligger ungefär 1 timma norr om Göteborg :)

härligt att du gillar den!

#17 / / eemelielinneea † photo clothes everyday:

jag är med :)

#18 / / LOVISA PHOTOGRAPHY:

Jag är med! :)

#19 / / Anonym:

ja är me :)

#20 / / Roxie:

Jag är med :D

#21 / / naliie:

Jag är med igen! :D

#22 / / Inspire me, Darlin':

Jag vill vara med <3

#23 / / Miranda:

I'm in! :-)

#24 / / Lovisa:

Jag är med =)

#25 / / Nathalie:

jag är med! :)

#26 / / PsychoBlonde:

Visst jag är med!! :D:D

#27 / / LIENE:

Jag är med:)

#28 / / amanda:

är gärna med igen!:)

#29 / / Sara ... Love me or hate me your choice.:

Hej snygging va gärna med och tävla i min blogg om valfritt tandsmycke från Twinkles (24 karats guld)kika bara in på min blogg och va med och tävla http://saraoftheworld.blogg.se/2012/may/tavling-1.html#comment



Kram

#30 / / felicia - fotokobran:

sv; hihi ja, det fanns faktiskt ett fågelbad bredvid, men där i simmade tyvärr bara döda flugor ;)

#31 / / Erika:

Det är alltid kul med tävling, så givetvis är ja med på denna med! :)

#32 / / Anonym:

jag är med :)

#33 / / Anonym:

jag är med :)

#34 / / Anonym:

okej vad kul :)

#35 / / Ida:

Jag är med! :)

#36 / / Linnea:

Jag är med igen :)

#37 / / Jenny:

I'm in :)

#38 / / Towsan:

Jag är med :D

#39 / / hannakrivdic':

ja är med :)

#40 / / Othilia:

Jag e med

#41 / / Peppmeister:

Jag är med O.o

#42 / / Desse:

Vi är med! :)

#43 / / Alice:

Jag är meed! :D

#44 / / Ma:

Jag är gärna med också...

#45 / / Elvira:

Jag är med!

#46 / / Elisa:

Sv: Gärna! :)

#47 / / PonnyPop - Emma & Louise:

Meeeed! ^^

#48 / / Gossanfoto:

Jag är med! :)

#49 / / bella nyqvist:

jag är med!

#50 / / Thea:

jag är me!!! :D

http://theasliiv.blogg.se

#51 / / Josse:

jag är med :)

#52 / / Jossan:

Jag är med :)

#53 / / Ida s värld:

jag är med!