Beccys 2.0 - Dagens blogg♥

Dagens blogg♥

2012-04-30 ♥ 13:08

Valborg idag och imorgon blir jag 18 år! Härligt! Tänkte köra dagens blogg så de är bara att kommentera om ni vill vara med. Lycka till ;)

#1 / / Emili:

Jag är med! :)

#2 / / annie:

jag är med :)

#3 / / miriam:

jag är med!

#4 / / Jenny Izzadora:

Ja men jag är såklart med :)



Delta gärna i min Tävling under kategori "pågående Tävlingar" :-)

Vinsten är en Brilliant smile tandkräm :)



KRAM

#5 / / emma:

Jag är med! :)

#6 / / victoria [foto,mode, m.m]:

jag är med :)

#7 / / Anonym:

jag är med :D

#8 / / Tove:

Självklart är jag med! :D

#9 / / Malin:

Är med !

#10 / / Malin:

Jag är med !

#11 / / Kassy - En tjej med stil:

Jag är med!



Grattis på födelsedagen! (:

#12 / / Wille - I Got my own reality show:

Jag är med! :)



#13 / / Ella:

HEJSAN. Vet inte om det är försent eller så.. men jag är iaf med!

#14 / / Giirlz:

vi är med!

#15 / / sara kastemyr:

jag är med ! :)

#16 / / Emmy & Clara:

Vi är med :)

#17 / / felicia - fotokobran:

jag är med! :)