Beccys 2.0 - Vinnaren och en ny omgång

Vinnaren och en ny omgång

2012-09-07 ♥ 10:02

Äntligen är det fredag! Vet ni var det är dax med? Att utsee vinnaren av veckans blogg  och även en ny omgång.
 
Grattis till den söta tjejen, Anna! Om du inte vann kan du gärna delta igen och kommentera i detta inlägget.
 


#1 / / Marlou - Teckning & Foto:

Jag är med! :)

#2 / / Ella:

Jag är med :)

#3 / / Elina:

Med igen då! ;)

#4 / / LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET:

Jag är med :)

#5 / / Frida!:

Med igen! :)

#6 / / Emelie:

Jag är med! :)

#7 / / Zabina:

Jag är väl med en gång till då :D

#8 / / Maria:

Jag är med! :)

#9 / / ANGELICA.BLOGG.SE:

Jag är jättegärna med igen :D

#10 / / Perfectly Unbroken ♥:

Jag är med igen :)

#11 / / amalia:

Jag är med :)

#12 / / Nora:

jag är gärna med! :) + att jag börjar följa din blogg! <3

#13 / / mikaela:

Jag är med!! ♥

#14 / / Lisa:

jag är med ! :D

#15 / / Anonym:

Jag e med!

#16 / / Carro - en emo/scene bloggerska:

Jag är med :) Kramisar Carro

#17 / / Andreas Sundbom:

Jag är med :)