Beccys 2.0 - Nytt samarbete och till dig

Nytt samarbete och till dig

2012-09-05 ♥ 20:04

Igår hämtade jag ett paket på posten, like you know. Vet ni vad som låg där i? Ett par sjukt fina, hög kvalitet solglasögon. Vi människor som har Linser och glasögon är det ett perfekt online shop att köpa på. När jag väl ha på mig mina glasögon har jag stört mig på solens strålar som gör att jag får kisa vilket gör att man får så ont i huvudet. Hehe, därför använder jag oftast linser. Om ni undra varför jag inte gjort något åt problemet är det för jag tycker det är för dyrt. Men nu har jag gjort två fantastiska val, dragit igång ett samarbete med Firmoo.com och fått hem ett par solglasögon med styrka i. Helt underbart, right?
 
Nu vill jag så sjukt mycket tipsa mina läsare om dessa solglasögon/glasögon och Firmoo lansera också ett program som erbjuder gratis glasögon första gången du handlar och behöver bara betala frakt.
 

 
Jag verkligen älska dom, färgen, storleken, modellen och styrkan är perfekt. Visst är dom så sjukt fina och är lätta att handskas med.
 
 
#1 / / Carri:

Wow, this paragraph is fastidious, my younger sister
is analyzing these kinds of things, thus I am going
to inform her.

#2 / / vitamins that grow your hair:

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your website to come back down the road. Cheers

#3 / / tips on growing your Hair Longer:

Thanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you could be a great author.

I will always bookmark your blog and will eventually come back from now on.
I want to encourage that you continue your great work,
have a nice holiday weekend!

#4 / / alton brown weight loss:

In fact when someone doesn't know then its up to other people that they will help, so here it occurs.