Beccys 2.0 - Vinnaren av dagens blogg- fredag

Vinnaren av dagens blogg- fredag

2012-05-18 ♥ 17:30

Jag är redan på bussen men gör ett tidinställt inlägg för jag kommer inte vara hemma förens vid 00.00 så här är två vinnarna av dagens blogg. Klicka på bilderna för att komma till deras blogg.

1.
                                       


2.
                                    

Grattis till er och ni som inte vann tack för att ni var med och jag kommer ha dagens blogg flera gånger så det är bara att kika in om ni vill dalta igen.:)
#1 / / martina:

hej! allt bra? :)

#2 / / Sara ... Love me or hate me your choice.:

sv: haha no problemos :D bloggfest? sheet va roligt e de typ massa bloggerskor som träffas nån stanns då?

Idag har jag varit i stan med Mamma

Kram

#3 / / Virre:

Tack för tipset ^^

Allt bra? ;)

#4 / / Virre:

Tack för tipset ^^

Allt bra? ;)

#5 / / Virre:

Sv: Skönt att höra :) Med mig är det väll okej :)

Vad hittade du på idag då? ;)

#6 / / LIENE:

Grattis till dom!:)

#7 / / Beatrice Jakobsson (foto):

Grattis till dom! :)

#8 / / SAGA:

fin blogg :)

#9 / / rebecca:

Grattis till oss! =)

#10 / / Michelle:

Grattis till vinnarna! Två söta tjejer värda att vinna :)