Beccys 2.0 - Vinn en länk

Vinn en länk

2012-01-22 ♥ 15:08

Ännu en tävling om att vinna en länk. Igår var jag på stan och köpte ett lyspyl igen, vilken färg köpte jag?

#1 / / Nathalie:

Rosa! :)

#2 / / Sofie:

Kanske rosa? haha no idea :D

#3 / / emma:

du köpte ljusblå! :)

#4 / / Sab:

Rosa.

#5 / / eengla:

Heej, Jätte fin blogg!

Jag tror du köpte det mörkare blåa!

Kram!

#6 / / Ellen:

Jag tror du köpte alla! :D Ne men kanske den mörkblå :)

#7 / / Sanna:

öh, den rosa lätt :D

#8 / / Fiia:

Ljusblå

#9 / / frida:

alla tre! :)

sv; tack för tips igen :D

#10 / / Malin:

Ljusblå kanske ! ? :)

#11 / / Moa - Nybliven mamma till Ella ♡:

Den ljusblå =)

#12 / / Anna:

Tror du köpte den mörk blåa

#13 / / julia:

jag tror du köpte den ljus blåa :D

alltså den i mitten :)



fin blogg !

#14 / / Sara:

Ljusblåa :)

#15 / / Maria:

Ljusblå? :)