Beccys 2.0 - Dagens blogg

Dagens blogg

2012-01-05 ♥ 23:08

                           Har utsett tre vinnare av dagens blogg. Kolla om det blev du:)

                                           ♦ VINNARE 1

                                           ♦ VINNARE 2

                                           ♦ VINNARE 3

                 
                 Om du inte vann kan du anmäla dig igen och dagens blogg håller på till Lördagskväll.

#1 / / Louise:

Jag är med!

#2 / / Bonny:

Hej! Jag fucking älskar ditt hår! Vänligen sätta en översättare på din blogg :))

xoxo Bonny

#3 / / Emma:

Jag är med :)

#4 / / Veronica Berggren:

fint hår =)

#5 / / Katina Wiberg:

Jag är med!

#6 / / Malin:

Jag är med :)

#7 / / annie♡:

jag är med :)

#8 / / Pernilla:

Jag är med!! :D

#9 / / Rebecca:

Jag är med!

#10 / / Kimsy:



JAG LÄNKAR VAR FEMTE SOM RÖSTAR T.O.M 22 JANUARI!

VILL DU TÄVLA?



Det enda du behöver göra är att rösta på min bebis som tävlar om att få synas på Vi Föräldrars omslag: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-2274



..och sedan skriva på min blogg att du gjort de så är du med och tävlar om att bli länkad!

Lycka till!

#11 / / Kimsy:



JAG LÄNKAR VAR FEMTE SOM RÖSTAR T.O.M 22 JANUARI!

VILL DU TÄVLA?



Det enda du behöver göra är att rösta på min bebis som tävlar om att få synas på Vi Föräldrars omslag: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-2274



..och sedan skriva på min blogg att du gjort de så är du med och tävlar om att bli länkad!

Lycka till!

#12 / / Kimsy:



JAG LÄNKAR VAR FEMTE SOM RÖSTAR T.O.M 22 JANUARI!

VILL DU TÄVLA?



Det enda du behöver göra är att rösta på min bebis som tävlar om att få synas på Vi Föräldrars omslag: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-2274



..och sedan skriva på min blogg att du gjort de så är du med och tävlar om att bli länkad!

Lycka till!

#13 / / Carmen Toubia - Life is a bich then u die:

sv; jag är med igen då :D

#14 / / patricia:

jag är med igen :D

#15 / / Elsa:

JAG ÄR MED! :)

#16 / / Elsa:

JAG ÄR MED! :)

#17 / / Elsa:

JAG ÄR MED! :)

#18 / / Erika Carlsson:

Jag är med igen!

#19 / / victoria [foto,mode, m.m]:

är med igen :)

#20 / / Julia porsmyr:

FRÅGESTUND !! avslutas på söndag.

undrar du hur det är att bo på ett hvbhem? eller hur det är att vara sjuk? om jag har pojkvän? syskon?

svarar på allt! ♥



http://vardagsblondye.blogg.se

#21 / / Hilda Jonsson:

Jag är med :)

#22 / / Emili:

Kul att jag blev dagens blogg, tack!

#23 / / Sanna:

jag är med



Vill tipsa dig om en grym tävling jag har på min blogg nu. Du kan vinna en almanacka från tryckdig.se som du själv får bestämma hur den ska se ut !

Antingen en till dig själv, eller varför inte ge bort den i present till någon ?



Klicka in här och va med : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment



Kram

#24 / / Filippa:

Jag är med ! :)

#25 / / Filippa:

Jag är med ! :)

#26 / / Emmah Svanborg:

I'm in! :)

#27 / / Anonym:

jag är med!

#28 / / vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

God morgon sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/fredag-dagens-blogg-56/

#29 / / MALIN:

hej igen! är med! :)

#30 / / L i i i o:

jag

e

med

#31 / / ninas:

JAG ÄR`MED

#32 / / Tora Juhlin:

Jag är med :)

#33 / / eemilijaa:

jag är med ! ;D

#34 / / Elise vognild:

JAG ÄR MED ! :)

#35 / / Jenny Izzadora:

är såklart med igen ;-)

#36 / / miriam:

anmäler mig!

#37 / / Ida:

Jag är med igen! :D

#38 / / amelie:

Jag är med :D

#39 / / Louise:

Jag är med! :D Jätte fin blogg, verkligen!

#40 / / Amanda:

Jag är med :) !

#41 / / sara:

jag är med :)

#42 / / F O R N I A - P H O T O G R A P H Y:

Jag är med! :)

#43 / / moa lundholm:

jag är med ! :)

#44 / / Nora:

Jag är med!! :)

#45 / / agnes:

Jag är med! :)

#46 / / Malin:

Jag är med, min sötaste syster !! :)

#47 / / Emma:

Jag är med :)

#48 / / Jennifer:

jag är med :D

#49 / / TheDon:

Sure :)

#50 / / Bella:

I'm on ;)

#51 / / Beella:

Jag vill gärna vara med :)

#52 / / frida:

Jag är gärna med! :D

#53 / / TC:

Jag är med =)

#54 / / emilia:

Jag är med! :)

#55 / / Fanny:

Jag är gärna med!

#56 / / Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]:

jag är med! kram!:)

#57 / / Fotograf Filippa:

Jag är med. :)

#58 / / Daniella:

jag är med

#59 / / jollan:

Jag är med:) vore super kul!

#60 / / Linnéa:

Vi är med! :)

http://ordinarylife.myshowroom.se

#61 / / Johanna:

Jag är med! :)

#62 / / Chaterine:

Visst, jag är med :) fin blogg förresten!

#63 / / Malin:

Klart jag är med! :)

#64 / / amanda sandell:

JAG ÄR MED :D

#65 / / IzabellaEriksson:

Jag är med! :)

#66 / / Tanyk:

Ajaa jag e med då bara för att jag är så häftig.

hö.hö



;D

#67 / / Natalie:

Jag är med!:D

#68 / / emma:

Jag är med! :)

#69 / / Felicia:

Jag är med, helt klart! :)

#70 / / Melissa:

Jag är med!:)

#71 / / majzor:

I'm in!

#72 / / Helena Lindvig:

Okay da :)

#73 / / Nea:

Jag är med :)

#74 / / Sara:

Ja, jag kan vara med ;)

Jag e meed♥

#75 / / en blogg om 5 systrar:

vi är med!:)

#76 / / Ida:

jag är med!

#77 / / Sanna Bohman:

Hihi taaack söta du!!!<3



Är gärna med i nästa omgång oxå ;)

#78 / / tina:

Jag är gärna med :)

#79 / / Caroline:

ja jag är gärna med :)

#80 / / Tove:

Jag är med! :D

#81 / / Elin:

Jag är med och älskar din blogg! :)

#82 / / Anonym:

Ja, du skrev på min blogg, så visst! jag e med, hoppas jag vinner.. haha men aa <3

#83 / / SOFIE:

Jag är med :)

#84 / / Hanna , Amelia & Elin:

Vi är med :)

#85 / / Wille - I Got my own reality show:

Jag är med! :)

#86 / / Matilda:

sv:

tackar!



jag är med! :)